Telehelp támogatás a következő termékekre:
A300, A301, A9, AC6, AC9, AC15, AC18, AP4, AP5, F3, F300, FH456, N3, N301, P1000KIT, U1, W308R, W311M, W311MA, W311MI, W311U+, W316R, 3G185

Telehelp: 06-90-181-180

N3 vezeték nélküli router beállítása

N3 - Hogyan állítsuk be a vezeték nélküli routert?

Megjegyzés: Kérjük, csatlakoztassa a modemet közvetlenül a számítógéphez és ellenőrizze, hogy kap-e vonalat. Ha nem, kérjük, forduljon az internet szolgáltatójához a probléma megoldásához. Ha kap akkor kövesse a következő lépéseket.

I. Fizikai kapcsolatok



1.  Az Ethernet kábellel kösse össze a modemet és a kék WAN porton keresztül a vezeték nélküli routert.

2. Fogjon egy másik Ethernet kábelt és csatlakoztassa a gépét a vezeték nélküli router egyik sárga LAN portjához.

3. Kérjük, ellenőrizze a ledeket a routeren. Bizonyosodjon meg róla, hogy a SYS jelzésű led villog, WLAN jelzésű led villog vagy világít, az egyik LAN jelzésű led (1, 2, 3, 4,) világít és a WAN jelzésű led villog vagy világít.

II. Jelentkezzen be a router kezelőfelületére:

1.  Nyissa meg a web böngészőjét (IE, Firefox, Safari stb.) keresse meg a címsort és üsse be a következőt http://192.168.0.1 és nyomja meg az entert.



(A címsor általában a legfelső sorban található miután megnyitja a böngészőjét.)

2. Miután sikeresen bejelentkezett a következő felületet kell látnia:



3. Kérjük, válassza ki a csatlakozási módot (Internet Access),  (Ha nem kell a számítógépnek tárcsáznia hogy, legyen internet akkor önnek a DHCP-t kell választania)

Ha az ADSL Dial-up lehetőséget választotta akkor a számítógépének minden alakalommal tárcsáznia kell amikor az internethez csatlakozik.

Ha nem biztos benne, hogy melyiket válassza, kérjük egyeztessen a szolgáltatójával.

Adjon meg egy 8 karakterből álló jelszót a WI-FI-nek és nyomja meg az OK gombot, majd kattintson az „Advance settings”-re hogy ellenőrizni tudja a csatlakozásokat.



4. Ön most a „System status” menüben van, kérjük ellenőrizze a csatlakozása státuszát és a típusát (PPPOE az ADSL Dial-up-ot jelenti míg a dynamic ip a DHCP-t)

Ha „connection status” azt mutatja hogy „connected”, a „WAN IP” és a „Gateway” nem üres akkor ön már használhatja az internetet.

Ha a „connection status” azt mutatja hogy „disconnected” ellenőrizze a fizikai kapcsolatokat a router és a modem között hogy biztos helyesen és jól vannak csatlakoztatva.

Ha a „connection status” azt mutatja hogy „connecting” próbálja meg a következőket annak érdekében, hogy be tudja állítani a routerét.

1.  A böngészőjében frissítse az oldalt, ha továbbra is azt mutatja hogy „connecting” próbálja meg a következő lépést.

2. Klikkeljen az „Advanced Settings – MAC Clone”-ra majd klikk „Clone Mac Address” és klikk „Apply” hogy elmentse a beállításokat. Ezután menjen vissza a „System status” oldalra és frissítse az oldalt és ellenőrizze a „connection status”-t újra.



3. Kapcsolja ki a modemet és a Tenda routert is majd kapcsolja be őket, ha a „connection status” továbbra is azt mutatja, hogy „connecting” kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a hozzászólásoknál.

Ha ön kábellel elérni az internetet, akkor ez azt jelenti, hogy vezeték nélküli kapcsolatok is rendelkezésre állnak. Használja WI-FI eszközét hogy megtalálja a Tenda vezeték nélküli jelét (Tenda XXXX) majd adja meg a vezeték nélküli kapcsolat jelszavát és már csatlakozott is az internethez. 

További terméktámogatás a termékhez

  • N3 letöltési és a feltöltési sebesség limitálása
  • N3 hogyan előzhetjük meg, hogy mások is csatlakozzanak a mi vezeték nélküli hálózatunkhoz?
  • N3 hogyan kezeljük a routerünket távolról?
  • N3 a DDNS funkció konfigurálása
  • N3 hogyan tudjuk limitálni az internethez csatlakozó kliensek számát a „Client Filter” használatával?
  • N3 bizonyos weblapok elérésének limitálása az URL filter-el
  • N3 vezeték nélküli hálózat jelszó megadása
  • N3 vezeték nélküli hálózat kiterjesztése WDS segítségével
  • N3 firmware frissítés a routeren